Fundacja na rzecz chorych
na stwardnienie rozsiane

NIP 894-29-86-057 KRS 0000338878

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies.

Informacje zapisane w ciasteczkach są wykorzystywane w celach statystycznych, analizy ruchu i zapisywania ustawień. Dalsze korzystanie z serwisu z włączonym zapisem cookies oznacza zgodę na ich używanie i zapisywanie ich w Twojej przeglądarce. W ustawieniach przeglądarki możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z wykazem - zakresem finansowania. KLIKNIJ

 

Zasady dotyczące wykorzystywania środków zgromadzonych na subkoncie:

 

Jeżeli zakup jest wymieniony w wykazie, jego sfinansowanie odbędzie się automatycznie, bez konieczności dostarczania zaświadczeń. Dopiero na wezwanie fundacji Członek Programu ma obowiązek przedstawić zalecenie lekarza/rehabilitanta do przyjmowania danego leku/suplementu/potrzeb rehabilitacyjnych lub potwierdzającą ten fakt receptę/skierowanie. Dlatego w razie wątpliwości co do możliwości sfinansowania zakupu z subkonta należy skontaktować się z Fundacją przed jego dokonaniem. Fundacja może zażądać od Członka Programu zaświadczenia potwierdzającego zasadność zakupu - WZÓR ZAŚWIADCZENIA

 
   

W jaki sposób Fundacja może opłacić fakturę lub rachunek dla Członka Programu.
(bezpośredni przelew na konto sprzedawcy / usługodawcy)

 
   

W jaki sposób Członek Programu może otrzymać zwrot poniesionych kosztów.
(Za zakupione produkty / usługi ze swoich środków, poza kosztami paliwa)

 
  W jaki sposób Członek Programu może otrzymać zwrot kosztów paliwa.
 
  W jaki sposób Członek programu może rozliczyć koszty pomocy prawnej.

 

Biorąc pod uwagę fakt, że potrzeby osoby Chorej na stwardnienie rozsiane mogą wykraczać poza ramy wykazu z uwagi na bardzo indywidualny i nieprzewidywalny przebieg choroby możliwe jest sfinansowania innych potrzeb na podstawie zaświadczeń lekarskich/rehabilitacyjnych/indywidualnych podań. Decyzję o objęciu danej potrzeby finansowaniem każdorazowo podejmuje Zarząd Fundacji. W razie wystąpienia takiej sytuacji, prosimy o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Płatności z konta fundacji odbywają się bezgotówkowo.

Za administrowanie subkontami fundacja nie pobiera żadnych opłat.

Prosimy o nieprzesyłanie listów za potwierdzeniem odbioru, ponieważ wydłuża to czas rozpatrywania podań.